دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور چیست؟

یک ژنراتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند، به طور کلی با استفاده از القای الکترومغناطیسی. منبع انرژی مکانیکی ممکن است یک موتور بخار سوپاپی یا توربین است ، آب از طریق توربین یا آبی یا چرخان، یک موتور احتراق داخلی ، یک توربین بادی، یک میل دست یا هر منبع دیگر انرژی مکانیکی سقوط کند.

دیزل ژنراتور کامینز 

دیزل ژنراتور | دیزل ژنراتور کامینز | قیمت دیزل ژنراتور

 

دیزل نراتور کامینز Cummins به قسمت هایی تقسیم و  متمایز شده منتها مکمل کسب و کار سازماندهی شده است :

قسمت موتور :

دیزل ژنراتور |قیمت دیزل ژنراتور |‌اجزای دیزل ژنراتور

در این قسمت موتور های گازوئیل سوز و گاز سوز طبیعی را برای بهره گیری در جاده ها و بزرگراه ها و دیزل ژنراتور ها طاح ریزی و ایجاد می کنند. این کارتل ایضا قطعه های جدید و قطعات موتورهای بازسازی شده را ارائه می دهد.

قسمت سیستم های قدرت :

قسمت برق Power Systems ارائه دهنده جهانی از موتورهایی با سرعت بالا و اسب بخار و تجهیزات تولید برق است، از جمله ژنراتورهای آماده به کار و دیزل ژنراتور، تابلوهای برق و دیگر اجزای سازنده را تولید می کنند. سیستم های قدرت موتور ها، سیستم های تولید انرژی، اجزا و خدمات و ژنراتورهای برق جایگزین برای استفاده در ایستگاه های مسکونی، صنعتی تجاری، معدنکاری، دریایی، راه آهن، نفت و گاز، دفاع، مراکز داده، برنامه های کاربردی مخابراتی و مراقبت های بهداشتی و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

قسمت قطعات :

بخش قطعه هایی شامل چهار کارخانه با فن آوری های کلیدی برای ارائه راه حل های یکپارچه است که شامل :

Cummins Filtration -۱
Cummins Turbo Technologies -۲
Cummins Solutions Emission -۳
Cummins Electronics and Fuel Systems -۴
۵- فیلتراسیون Cummins

 

Cummins Filtration -۱ :

قسمت طراحی، تولید و توزیع مواد سنگین هوا، سوخت، هیدرولیک و فیلتر تصفیه فاضلاب، مواد شیمیایی و محصولات فن آوری سیستم اگزوز برای تجهیزات دیزلی و گاز است. برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت شرکت دیزل ژنراتور Cummins Filtration مراجعه کنید.

۲- قسمتCummins Turbo Technologies :

بخش Cummins Turbo Technologies برای طراحی و تولید توربو شارژرها و محصولات مربوطه در مقیاس جهانی برای موتورهای دیزلی بالای سه لیتر طراحی و تولید می کند. برای اطلاعات بیشتر، به صفحه فن آوری دیزل ژنراتور کامینز قسمت Cummins Turbo مراجعه کنید.

۳- راه حل های انتشار Cummins : 

راه حل های اشاعه Cummins توسعه و تولید راه حل های مختلف اشاعه طراحی شده برای پاسخگویی به بالاترین استانداردهای انتشار جهانی در سراسر جهان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت Cummins Emissions Solutions مراجعه کنید.

۴- سیستم های الکترونیکال و سوخت رسانی Cummins :

Cummins Electronics and Fuel Systems شامل ۲ محصول جداگانه است. خط تولید الکترونیک ماژول های کنترل موتور و واحد های کنترل الکترونیکال، نرم افزار، سنسورها و ابزارها را بسط می دهد. طرح های خط تولید سیستم سوخت، پیشرفت، تولید و بازسازی هر دو انژکتور واحد و سیستم های ریلی مشترک است.

برای اطلاعات بیشتر، به صفحه سیستم سوخت Cummins مراجعه کنید.

قسمت توزیع :

قسمت توزیع یک استراتژی جامع توزیع جهانی و مدیریت کانال را هدایت می کند. این کسب و کارهای فروش، خدمات و پشتیبانی مشتریان خود را در سراسر جهان از طریق بزرگترین تعداد خدمات گواهی شده و مکان های پشتیبانی از هر تولید کننده موتور را آماده می کند.
CUMMINSدارای تخصص فنی و تجربه برای ارائه تعمیرات سریع و با کیفیت بالا، تعمیرات برنامه ریزی شده است. مکان های توزیع کننده محلی ما طیف کاملی از محصولات Cummins و قطعات اصلی دیزل ژنراتور کامینز (Cummins) را ارائه می دهند. پشتیبانی از دسترسی قطعات و الزامات مهندسی سفارشی لازم برای نگه داشتن مشتریان است آنها به یکی از شبکه های پشتیبانی کننده از این حرفه دسترسی خواهند داشت - که شامل بیش از 6۱00 مکان نمایندگی و توزیع کننده در بیش از 190 کشور است.

قسمت برق فشار قوی :

جدیدترین و بروزترین بخش های کسب و کار ما، قسمت برق فشار قوی با استفاده از تمام منابع کامینز (Cummins) به منظور افزایش دید و پاسخگویی برای سرمایه گذاری و عملکرد شرکت در این بازار رو به رشد است.